لاراول یک فریمورک متن باز است که به زبان PHP نوشته شده است. برنامه نویسان برنامه های بسیاری را در آن می سازند، از جمله پلتفرم های تجارت الکترونیک و برنامه های رزرو. همچنین ممکن است معلوم شود که انجمن های مورد علاقه شما با استفاده از این فناوری ایجاد شده اند. مقاله ما را بخوانید و با مهم ترین ویژگی های لاراول و پروژه های ایجاد شده در آن بیشتر آشنا شوید.

لاراول - ویژگی های چارچوب لاراول یک فریم ورک کاربردی مبتنی بر PHP منبع باز است. به خوبی مستند شده است و برنامه نویسان به میل خود از آن استفاده می کنند. از الگوی MVC (Model-View-Controller) استفاده می کند که به لطف آن کد ساده، قابل درک و سازماندهی شده است و توسعه وب سایت و آموزش برنامه نویسی Laravel بسیار آسان است. این نوع معماری همچنین زمانی که یک تیم کامل روی یک برنامه کار می کند یک مزیت است. ویژگی های ذکر شده در بالا برای سیمفونی و لاراول مشترک است، زیرا چارچوب وب دوم بر روی اجزای اولی ساخته شده است.

دسترسی به ابزارهای مفید بدون نیاز به تنظیمات پیچیده لاراول از فریم ورک مبتنی بر سیمفونی استفاده می کند، اما با نسخه قبلی خود متفاوت است. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به انجام تنظیمات وقت گیر ابتدا کار روی برنامه را شروع کنید. این فناوری به کاربر امکان دسترسی به ابزارهای متعددی را می دهد که برای ایجاد راه حل های تجاری ضروری است. بسیاری از آنها بسیار ارزشمند هستند - مانند Eloquent ORM که کار با پایگاه‌های داده را آسان‌تر می‌کند، اما مواردی نیز وجود دارند که برای برخی از پروژه‌ها و نیازها مفید نیستند، بنابراین فقط کدهای اضافی زیادی را تشکیل می‌دهند. در پروژه

احراز هویت و مجوز لاراول راه حل های مدرن و موثر احراز هویت و مجوز را ارائه می دهد. این شامل احراز هویت داخلی و خدمات جلسه است. آنها به شما اجازه می دهند تا برای درخواست های ارسال شده از مرورگرهای وب، احراز هویت مبتنی بر کوکی را انجام دهید. ویژگی‌های احراز هویت لاراول شامل «گارد» و «ارائه‌دهنده» است. محافظ نحوه احراز هویت کاربران را برای هر درخواست تعریف می کند و ارائه دهندگان نحوه بازیابی کاربران را از حافظه دائمی تعریف می کنند. لاراول داده های کاربر را با استفاده از Eloquent و یک کوئری ساز بازیابی می کند. ارائه دهندگان اضافی را می توان توسط کاربر لاراول با در نظر گرفتن نیازهای فردی سازنده برنامه تعریف کرد.

قالب تیغه - موتور قالب Blade Template موتوری است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا قالب هایی را از پیش تعریف کنند که استفاده از آنها کدنویسی را بهبود می بخشد و در زمان و منابع مالی صرف شده برای پروژه صرفه جویی می کند. هنگام ایجاد قالب در PHP، توسعه‌دهنده ممکن است با مشکلاتی در قالب قطعات کد نه چندان خوانا مواجه شود. موتور قالب‌های Blade با ارائه راهی واضح برای نمایش متغیرها و آسان‌تر به ارث بردن طرح‌بندی‌ها، کار با آنها را آسان‌تر می‌کند.

موتور تیغه کار با قالب ها را آسان تر می کند. این به شما امکان می دهد آنها را به بخش ها تقسیم کنید. می توانید یک قطعه کد تکراری را در یک فایل قرار دهید و سپس با استفاده از دستورات داخلی آن را به مکان هایی که می خواهید قرار دهید وارد کنید. به همین دلیل، ایجاد برنامه های کاربردی حتی پیچیده با استفاده از لاراول ساده است و زمان زیادی را صرف نمی کند و محصول نهایی سبک و کارآمد است.

لاراول - بیشتر برای چه پروژه هایی استفاده می شود؟ اگر در حال برنامه ریزی پروژه های کوچکی هستید که نیاز به اجرای سریع دارند، خوب است که لاراول را انتخاب کنید. با این حال، این فریم ورک PHP به شما اجازه می دهد تا برنامه های مقیاس پذیر با قابلیت های بسیار و سطح بالایی از امنیت بسازید. در زیر نمونه هایی از استفاده از این فریمورک و مزایای آن را مشاهده خواهید کرد.

پلتفرم های تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین لاراول به شما امکان می دهد از راه حل های اثبات شده ای که برای نیازهای تجارت الکترونیک ایجاد شده اند استفاده کنید. این مانع از ایجاد راه‌حل‌های خود از ابتدا نمی‌شود، اما اگر مهلت ایجاد سایت تجارت الکترونیک یکی از مهم‌ترین مسائل پروژه باشد، مطمئناً در زمان صرفه‌جویی می‌کند. اگر از این چارچوب و آموزش لاراول استفاده می کنید، توسعه پلت فرم فروش و افزودن قابلیت های جدید به لطف موارد زیر آسان خواهد بود:

امکان ادغام پلتفرم با مرکز تماس خارجی، سیستم عمده فروشی یا حسابداری فروشگاه و همچنین با بسیاری از ابزارهایی که در حال حاضر استفاده می کنید، امکان اجرای روش های مختلف پرداخت بسته‌های ویژه‌ای که برای تجارت الکترونیک طراحی شده‌اند (مانند Aimeos یا Vanilo)، حاوی اجزای آماده و اثبات‌شده‌ای هستند که کار بر روی پلتفرم فروش را تسهیل می‌کنند. این فریم ورک پی اچ پی به شما اجازه می دهد تا برنامه را شخصی سازی کنید، که به ویژه اگر می خواهید مشتریان شما هنگام برقراری ارتباط با برند شما شگفت زده شوند بسیار مهم است. شما به راحتی می توانید راه حل های اضافی مانند پرداخت ها، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، و ایمنی مشتریان خود را ادغام کنید.

منبع شهر سخت افزار